KUTYAHÁZ ÉPÍTÉSE - 4. RÉSZ - KÜLSŐ BURKOLÁS

Közepes méretű, szigetelt kutyaház készítését mutatom be.

3. rész - BELSŐ BURKOLÁS ÉS SZIGETELÉS

Következzék a külső burkolás hajópadlóval. Az alacsonyabb oldalával kezdtem. Alulra egy vezető lécet tettem, nem akartam teljesen a földről indítani a burkolatot. Erre elkezdtem felszögelni a méretre vágott hajópadlókat. A legfelső záró darabot hosszában 9°-os szögben elvágtam. A képeken látszik, hogy némelyik hajópadló rövidebb kicsit. Így adta ki az anyag, de ez nem gond, mivel később a sarokvédő pipalécek ezt eltakarják.

Ugyanezt megismételtem a magasabbik oldalán is.

Ezt követően a hátulját és az elejét is leburkoltam. Az elején kellett kicsit trükközni, hogy a bejárat ívét eltaláljam, de átjelölés után ezt is sikerült kivágni. A hajópadló éppen csak elég lett, a hátsó oldalon lévő utolsó kis háromszög darab már egy darabból ki sem jött, ezt toldanom kellett. De jól sikerült, szinte észre sem venni :)

A pipaléceket is leszabtam, végeit szintén szögbe vágtam, majd felszögeltem.

Kezd alakot ölteni. Következő részben a szigetelt tető készítése jön.

 

Címkék: kutyaház famunka