KUTYAHÁZ ÉPÍTÉSE - 3. RÉSZ - BELSŐ BURKOLÁS ÉS SZIGETELÉS

Közepes méretű, szigetelt kutyaház készítését mutatom be.

2. rész - A VÁZ ÉPÍTÉSE

A váz elkészült, jöhet a szigetelés. Ehhez az 5 cm-es táblákat méretre kellett vágni, ezt egy éles késsel, vagy tapétavágóval könnyedén el lehet intézni. Első körben az aljába helyeztem el a szigetelést, ez után azt lefedtem egy OSB lappal és leszögeltem.

Ezután kiszabtam a két oldalát és a hátulját OSB-ből és ezeket is a helyére illesztettem, szögeltem. Hátul egy kis segédlécet szögeltem a padlóhoz, hogy belülről ehhez is oda tudjam lőni az OSB lapot.

Ezután az elején kialakítottam magát a bejáratot egy függőleges oszlop és a felső ív kialakításával. Ezek maradék anyagokból készültek el. Belülről ide is felszögeltem az OSB lapot.

Jöhetett bele a szigetelés.

Következő részben a külső burkolás jön.

4. rész - KÜLSŐ BURKOLÁS

 

 

Címkék: kutyaház famunka